duminică, 8 august 2010

Fara sens ..

~ am dormit mult saptamana asta

~ m'am bronzat la fel de mult, mi se duce pielea si  ma enerveaza. Maine trebuie sa stau iarasi la soare.

~ ma doare genunchiu foaarte tare 

~ si rinichiu' ma doare

~ am mancat prune, cam un pom intreg

~ si lebenitza am mancat ( lebenitza = pepene ) [ asa se zice in Maramu' n'am ce face ]

~ caldura mare, vijelii nemernice, ghivecele lu vecina poc jos

~ Thomas a plecat de acasa, cica e pe la gagici pisicesti. Ma enerveaza, in fiecare luna pleaca de acasa si vine dupa 3 zile mor de foame si de somn si cu blanita incalcita. Nemernic am zis !!

~ Fc Timisoara - Cfr Cluj - 2-1  ( Haaaa ce ma bucur, Alee Violaaa ) 

~ shut down ca'mi pica ochii in gura

  Maine e luni. Mai trece o saptamana si inca una si tot asa... ! 

Noapte buna ! 


PLAY!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu