joi, 29 iulie 2010

Zoo tiimeeee !!!




 

 Incepem frumos. Deci, prietena mea cea mai buna aka medusa, are un fel de ferma asa, glumesc, un motanel si o catelusa. Simpatici ei la prima vedere asa, doar ca la o a doua vedere sunt niste pramatii nemernice care iti fura mancarea din gura!


Billie ( sau Billitu' cum il alint eu ) este foarte relaxat, defapt este batranul casei, el le cugeta pe toate, un fel de zen asa. E un scump! Este defapt un actor, un mini-actor, fie vorba intre noi cred ca se crede fotomodel pentru ca sta la poze nemernicu mai ceva ca Thomas ( Thomas fiind motanelul meu negru ca noaptea ). Exemplu : 


..saaau...



Ziceam ceva de actor, Billie again... 



..si scamatoor  ( adica e plin de scame, da da )


Billie e ascultator iar daca stapana vrea sa'i faca botezul, Billie fuge direct sub duuus, ca aici ..


(sau adoarme cateodata inainte de a ajunge acolo)




Deci.. concluzia e ca Billie este un motanel model, am zis !! 


Trecem la furtuna de Jessie sau Jess sau Codoasa ( depinde de vreme ). Surioara mai mare a motanelului, desi ar trebui sa se fugareasca si sa isi dea omoru ei defapt se iubeeeeesc.. 




Jessie a ajuns la medusa prin prisma unui coleg pe care imi permit sa'l citez : " Nu stiu exact daca e femela sau mascult, vezi tu ce e in cateva saptamani " ! Ooook. Initial am spus ca e mascul, pentru ca avea ceva acolo masculin in privire..



.. dupa saptamani de chinuiala cu biata " el " a crescut si dintr'un BabyBoy a ajuns o BabyGirl, fara operatii sau alte interventii! Desi are ceva inclinatii spre a se travestii ( saraca ) 




Dar in final desi nu sunt ai mei proprii si personali, i ador (chiar daca Bill ma zgarie mortal, si Jess imi fura mancarea din gura). Sunt miciile mele genii si de aia i iubesc!

Aplauze pentru Bill 



..si Jess









 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu