marți, 27 iulie 2010

Relax


Da! Asa imi incep eu fiecare dimineata, cu o cana mare de cafea fierbinte cu o lingurita de zahar si mult lapte! Asa a inceput si dimineata asta, doar ca as fi preferat sa fie soare afara, sa stau pe balcon si sa o beau ca de fiecare dat, dar azi ploua si e urat si frig. M-am imbracat cam gros pentru perioada asta. Si DA, ma enerveaza tare frigu si vremea mohorata, ma deprima! 

Mi-am luat cana de cafea si m-am tolanit in pat sub paturica, am luat albumele cu poze, pozele alea de cand eram bebelino, si m-au apucat nostalgiile! Imi placea vremea aia, imi placea sa ma joc afara, imi placea cand ma certa mama pentru ca ma murdaream toata, imi e dor de vremurile alea tare! Stiu ca nu am sa mai traiesc vreodata sentimentele alea, sau probabil le voi traii dar nu cu aceeasi intensitate. Cand esti copil simti altfel lucrurile si le vezi altfel. Acuma suntem mari, avem griji, probleme, nu mai stim sa fim oameni, nu stim sa ne bucuram de orice lucru marunt, am ajuns cam ca roboteii! 

Pacat! Poate intr-o zi (cu soare) cand o sa speram sa nu fie prea tarziu, o sa ne dorim si o sa traim clipa! 

Si inca ploua .. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu