miercuri, 20 octombrie 2010

Proasta afacere vs Love

[play neaparat] De la el am preluat melodia. 


Frumoasa piesa, si nu cred ca are vreo legatura cu ce voi scrie acum. 


Proasta afacere? Da, una teribil de proasta. Am crezut mult in ceea ce stiam sigur ca o sa dureze o viata. E o afacere proasta pentru mine pentru ca am pierdut. Cam ca la ruleta asa. Totul sau nimic ( am riscat si am pierdut ). Si nu vreau sa iti dau satisfactia de a te mai baga in seama, pentru ca desi meriti multe, te-ai desconsiderat si ai ajuns sa pici. Si ajunge cat am scris. Mai mult nu merita acest subiect. Numai bine! 


As vrea sa fie totul cum imi doresc sa fie. Nu iese asa pentru ca nu m-am nascut Batman,din pacate. Imi doresc atat mult ca lumea ce ma inconjoara sa fie mult mai calma, relaxata. M-am saturat de certuri inutile si de cuvinte spuse la nervi! Dimineata cand ma trezesc as vrea sa te gasesc langa mine in pat. Sa mergem sa ne pregatim micul dejun. Stiu ca putem face asta! Am facut-o defapt. Dar vreau sa se intample la infinit asta. Si mi-e dor de tine tare!!! 

Vreau sa ma bag intr-un glob de cristal si sa fiu fericita tot timpul. Orice as face, sa ma faca sa si zambesc. Nu mai vreau certuri! 


Ps: Love you ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu