miercuri, 8 septembrie 2010

Black

Recunosc ca mi-as dori sa nu scriu despre asta, sa nu-mi "murdaresc" blogul cu subiectul asta, dar sunt mult prea indignata cand vad atata prostie si nu stiu cum sa-i mai zic! 


So! 7 septembrie 2010, ma aflam pe la un depou, autobuze, bla! Langa Ambient ( cei din BM stiu ). 

PLIN de oameni din aia colorati, defapt nu-s oameni ca-s niste persoane fara de Dumnezeu. O ditamai familia cu shtrafu ( caruta ) cu copil cu purcel cu catel. Au plecat la " munca ". Din prima au inceput puradeii:

- " Nu imi dai si mie domnisoara 1 leu sa imi iau o painee? "

- " Iti dau 5 mii si-ti iei un covrig  "

- " Defapt imi trebuie 1 leu sa ma duc sa-mi iau 2 tigari la bucata "

- " ^&%$*# !! Atunci n-am " 

Pleaca mai departe la intins mana. Maa dezgusta tiganii. Si eu totusi nu-s persoana aia rasista, sincer! 

Vine bus-u. Urc. Eu inca 2 babe si 20`jde tigani. Se ingramadesc in spate si scot telefoanele. 

- " Hai ba sa-ti arat ce melodie am de la Guta " 

- " Daaa baaa " 

Si scot telefoanele si dai cu maneaua in autobuz, ca deh` nu conteaza ca mai sunt si altii pe langa tine care poate nu agreeaza genu ala de muzica.

Am stat si am analizat fiecare persoana in parte din autobuzu ala. Toti care au urcat si i-au vazut au venit in partea din fata si iti tineau posetele, plasele, buzunarele inchise! Frica ma! Panicaa! 

Nu mai vreau sa dau de astfel de "persoane" colorate. Si nu o sa mai merg cu autobuzu in Baia-Mare cate zile oi' avea! 

Nice day si grija la buzunare, gentute ca nu stii de unde sare iepurasu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu